Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tekst på kreditorer i udlignings billede

0
Hej

Jeg mangler, at den tekst der fremkommer i udlignings billede af kreditorer via bogføring, ikke er Leverandør navn, men den tekst som man har angivet i bogføring. Leverandør ved man jo godt hvad er, da det jo er denne man vælger at udligne på, men jeg mangler virkelig teksten fra bogføringen.
i Forslag » Bogføring af (310 points)

2 Svar

hej Janne

Tak for dit input. Det er første gang jeg mindes at have hørt dette ønske :)

Udligner du primært via kassekladden eller bankafstemningen, og er det oftest én til én udligning eller flere fakturaer til én betaling?

Lad mig høre lidt mere om din arbejdsgang så jeg kan få en bredere forståelse af dit behov og hvordan sådan en ændring ville gavne dig og andre brugere.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Det er både når man via bankafstemning har en leverandør betaling og via kassekladde, så fremkommer der ikke bogføringstekst, men kun leverandør navn. Jeg benytter på flere kunder, en diverse kreditor og der mangler jeg den tekst, jeg har angivet i bogføring. Jeg er nødt til at lade være med at udligne i bogføringen og gøre det efterfølgende via leverandør. Det er nøjagtig det samme på debitorer. Håber dette giver mening.
Forslag af (310 points)
hej Janne

Du må virkelig undskylde at du ikke har fået svar, din kommentar havde forputtet sig blandt vores mange henvendelser.

Nu fik jeg dykket ned i problematikken og kan godt se at det kun er leverandørens navn der vises når du ser på åbne posteringer - hvor imod det er bogføringsteksten der vises når man udligner via åbne posteringer på leverandøren :)

Jeg vil gerne dele dit input, men jeg må være ærlig og sige at jeg ikke lige kan love at det bliver ændret. For vi kan heller ikke bare erstattet leverandørnavnet med teksten da det kan skabe andre udfordringer.

Registrerer du fakturaerne med fakturanummer? For så vil det være en super fin paramenter at udligne efter, eller evt beløbet, medmindre du ofte har mange indkøb med samme beløb.

De bedste hilsner
Tabita, forumteamet