Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udligning af kreditorer

0
Jeg har brug for at kunne udligne kreditorer over flere sider. Det er et stort problem at man ikke kan udligne, hvis udligninger ikke ligger på samme side når der kun vises 200 poster.
i Forslag » Leverandører af (310 points)

2 Svar

Hej Janne

Tak for dit feedback.

For at komme med en løsning vil jeg gerne høre mere om din udfordring. Du siger at du har over 200 poster der skal udlignes. Er det så typisk én betaling der dækker mange små fakturaer? eller skyldes udfordringen at én betaling og én faktura ligger på hver sin side på kontokortet?

Hvis det er det første scenarie har vi en guide til hvordan man udligner - se den her - pointen er at man bruger delvis udligning, så man udligner betalingen med alle relevante poster på første side.. og dernæst udligner restbeløb med de næste posteringer.

Hvis udfordringen derimod er én til én udligning hvor posterne blot ligger på hver sin side, kan det være en løsning at bruge sorteringen fx. på fakturanr. så de kommer på samme side.

Jeg håber at et af disse fifs vil gøre din hverdag nemmere. Hvis jeg har ramt helt ved siden af må du endelig uddybe den aktuelle udfordring du oplever :)

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Det er også disse metoder jeg bruger, men det ville nu utænkeligt være nemmere hvis man faktisk kunne pege på poster der lå på mere end en side.

Jeg har været udfor, at der på en side udelukkende har været kreditposter og det giver virkelig et manglende overblik, når man sidder med så store udligninger. Det er faktisk tit jeg har både debitor og kreditor udligninger der strækker sig over flere sider.
Forslag af (310 points)