Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Godkendelse af bilag via smart inbox

+3
I oversigten over bilag der afventer godkendelse kunne jeg godt tænke mig det fremgik, hvem bilaget er sendt til godkendelse hos, således at det er muligt at rykke den rette person for godkendelse, samtidig bør det også være muligt at brugere får en mail pr. dag med de udestående bilag der er til godkendelse, istedet for 1 mail pr. bilag, da det kan blive forholdsvis mange mails man skal ind og godkende enkeltvis.
i Forslag » Bilagshåndtering af (150 points)

2 Svar

Hej Martin

Dejligt med input til godkendelsesfunktionen.

Nogle af de ideer vi har på tegnebrættet til forbedringer af godkendelse i fremtiden er blandt andet muligheden for at se hvem dokumenterne er sendt til godkendelse hos.

Når du siger at du ønsker en mail pr dag i stedet for en mail pr bilag så kunne jeg godt tænke mig at høre mere om den ide. Hvornår skal mailen sendes afsted? på et fast tidspunkt hver dag? Hvis den fx. sendes kl. 10 hver formiddag, skal de bilag der så kommer ind i løbet af dagen så først annonceres næste dag? Lad mig høre hvad din ide er.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita,

tak for tilbagemeldingen, tænker at det kunne være fedt hvis du har 10 bilag du skal godkende at det ikke skal ske af 10 gange hvor du skal klikke på et link, så det kan vel løses på flere måder, så det kan bruger opsættes en smule

1 mail pr. bilag / 1 mail pr. dag

Der sendes en mail i løbet af natten hvor der typisk ikke er aktivitet, så du næste morgen har en oversigt over dine manglende godkendelser, kan også bruges som påmindelse over dem du ikke har godkendt tidligere, den kunne så evt. blot henvise dig til en side hvor du har alle ikke godkendte bilag med dit navn på, så derfor også hvis der er nogle der er sendt til dig inden du trykker den pågældende dag.
Tak for at uddybe Martin.

Jeg deler dit feedback med teamet og ser hvad de siger til den ide.

Jeg ved også at de søger brugere der anvender godkendelse til at deltager i brugertest.. Hvis du kunne være interesseret i det må du endelig trykke svar/kommenter på mit indlæg og svare beskræftende så deler jeg din mail med teamet.
Det er en god ide!
Forslag af (240 points)