Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forud indstillet dato på Find bilag

+1
I går lavede jeg en masse søgninger via "Find Bilag" og hver gang skulle jeg ind og bruge pil og vælge indeværende år. Eller skrive 010122 til 311222. Hvad med at der altid står 010122 til 311222, som jo er den periode man laver flest søgninger på. Hvis man så skal bruge indeværende måned eller sidste år kan man så gå ind og vælge den. Eller noget helt andet, så kan man vælge ryd.

Jeg håber I kan se fordelene ved dette forslag.

MVH

Mette Schou
i Forslag » Rapportering af (290 points)

1 Svar

Hej Mette

Tak fordi du har givet dig tid til at dele dit feedback med os.

Ud fra min erfaring fra supporten, tror jeg det er en generalisering at det oftes er det indeværende regnskabsår man søger i, jeg oplever at mange søger i mere afgrænsede perioder.

Uden at kunne love at det er en indstilling vi ændrer på så vil mit input dog være at i stedet for at have en fast udfyldning af datoen, at den så husker indtastningen fra gang til gang - ligesom vi fx. har i Arkivet og Saldobalancen. Ville den løsning også fungere for dig?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita,

Ja hvis du/I kan få den til at huske vil det være en super hjælp og minimere indtastningerne.

Så hvis det kan sættes op hurtigst muligt, vil i få en glad bruger.

Hilsen

Mette
Hej Tabita,

Jeg har lige læst et indlæg om log i Inboxen. Jeg bruger godkendelses delen, men synes den giver mig merarbejde i forhold til før sommerferien. Tidligere kunne min chef gå ind og godkende bilag send fra mobiltelefonerne. Nu skal jeg gå ind og sende dem fra systemet til hende så hun kan godkende dem. Nu kommer de direkte ind i indbakken og ikke som før Afventer godkendelse.

Du skriver at udviklerne gerne vil i kontakt med folk der bruger godkendelses delen. Du må gerne give min mail til dem.

Håber det er okay at skrive her.

Hilsen Mette
Hej Mette

Det er alle tiders. jeg deler din mail med teamet :)

Det er korrekt at der er foretaget nogle ændringer i forhold til godkendelse og der er også flere forbedringer på vej. Noget at det vi blandet kigger på er hvordan vi igen kan lave en løsning der gør at bilag fra mobilen automatisk kan sendes videre til godkendelse.

Godkendelse er et stor fokus område for os lige nu, så vi forventer at kunne tilbyde nogle lækre workflows til det i den kommende tid.
Ang. søgning i Find Bilag så vil jeg gerne forelægge ideen, da den logik vil passe bedre til resten af logikken i e-conomic. Jeg tør dog ikke love at det er noget vi kommer til at ændre lige nu, da vi har mange andre projekter og forbedringer i søen :)