Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bevægelig Tekst

0
Hej

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at jeres opsætning af platformen med tilbud/Faktura/ordre osv blev mere dynamisk. Tænkt på den måde, at når man skrev noget i en boks, som fyldte mere end hvad den boks kunne rumme. Så hoppede selve "vare Delen" videre til næste side, og teksten kunne fortsætte derned af, og hvis der var meget tekst man skrev, inden man kom til Priser osv, så blev det bare skubbet med.

I samme stil som de har hos Ordrestyring. Det system de har det virker fuldstændig gnidnings frit.
Hvor i mod her, er man meget begrænset i tekst, hvis man fx skal reddegøre for hvad sagen omhandler osv.

Dette ville gøre at jeres system var næsten perfekt, set i vores øjne. Lige nu syntes jeg det en stor sten en skoen.
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Mike,

Tak for at du har valgt at dele dit forslag her. Det er glædeligt at høre at vores system matcher dine andre behov, så må vi se om vi kan løfte dette behov også.

For at være helt sikker på at jeg har forstået dig korrekt, har du mulighed for at uddybe yderligere? Gerne et par skærmbilleder.

Hvis det er nemmere, så kan vi også træffe dig på telefonen, og komme udfordringen nærmere.

Rigtig god fredag, og ha' en god weekend !

Forslag af 🔒 (12.1k points)