Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bliv på linjen

0
kan man ikke gøre det så programmet bliver ved med at vise, hvor man er kommet til på siden?Når man tilføjer bilag, ryger man helt op i toppen af siden igen, selv om man står midt på siden....Eller marker den linje man sidst stod i med en farve, eller kursiv, eller noget andet der nemt viser hvor man er. Det er lidt frustrerende at bruge tid (unødig tid) på at scrolle op og ned hele tiden, for at lede efter, hvor man kommet til ...Håber I vil tage dette med til dem der har forstand på at ændre det :-) Venlig hilsen Birgit
i Forslag » Bogføring af (120 points)

1 Svar

Hej Birgit

Tak for dit input. Det er et ønske vi indimellem hører, så vidt jeg forstår på programmørerne er det dog ikke så nemt at lave som det kunne lyde for vi andre.

Jeg forstår virkelig godt irritationsmomentet, så jeg kunne godt tænke mig at høre mere om hvordan du helt præcis arbejder med dine posteringer og bilag, så jeg måske kan komme med et tip der kan hjælpe dig nu og her, da sådan en forbedring sandsynligvis vil ligge langt ude i fremtiden.

Kan du fortælle mig trin for trin hvordan du opretter posteringer og vedhæfter bilag? Det vil hjælpe mig at høre hvor i programmet du arbejder.

Fif: Hvis man vedhæfter med funktionen Træk og Slip fra Inbox - hvor man har Inboxen i et pop up vindue - så forbliver man på samme linje og den er endda markeret. Den arbejdsgang fungerer dog kun hvis man har dog skærme, ellers er det ikke optimalt.

Jeg ser frem til at høre fra dig igen.
Forslag af 🔒 (55.9k points)