Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bedre muligheder for at se noter i Smart Inbox

0

I vores virksomhed bruger vi noter i Smart Inbox, når vi skal bogføre en leverandørfaktura, der er godkendt via godkendelsesflow i E-conomic. I noter skriver godkenderen, hvilken konto og afdeling, som omkostningen skal bogføres på. Ved bogføring efter godkendelse aflæser vores bogholder derfor noterne. I en stor del af vores bogføring, så skal en omkostning fordeles på flere afdelingskoder. Når vi trykker på fordelingsknappen, så åbner nyt billede op over noterne, og dermed kan vi ikke aflæse noterne. Vi ønsker derfor bedre mulighed for at aflæse noterne ved bogføring i Smart Inbox.

i Forslag » Bogføring af (370 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

Kan det hjælpe dig, hvis du trykker på luppen og åbner bilaget? Her vil du have noten ude til venstre på bilaget smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Jeg har lige testet dit forslag, men idet noterne kommer til at stå på den anden led, så jeg skal rotere bilaget til højre for at læse noterne eller alternativt sidde med hovedet i 90 graders vinkel, så er det desværre ikke en super brugbar løsning :-) Så jeg vil blive glad, hvis I vil bevare mit ønske.

Mvh Lene

Hej igen Lene smiley

Det er selvfølgelig en ærlig sag, hvis det ikke fungerer. 

Som tingene er lige nu, så vil det ikke være et forslag vi tager med videre i processen. Jeg kan sagtens forstå, hvad du gerne vil, men vi har mere efterspurgte forbedringer liggende og derfor vil vi for nu holde fast i dem og fokusere på at arbejde med dem. 

Jeg vil ikke afvise en løsning på dit problem i fremtiden, men det er ikke noget du skal vente på. 

Rigtig god dag og tak for dit forslag smiley