Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Omsætningsstatistik filtreret på fakturanummer eller fakturainterval

0

Hej Support Jeg savner rigtig meget, at man kan "filtrere" fra et fakturanummer til et andet fakturanummer under Omsætningsstatistik. Da vi har valgt ikke at bruge projektmodul, bruger vi omsætningsstatistik rigtig meget til analyseformål. Men det er et stort problem for os, at vi ikke kan afgrænse fra og til en bestemt faktura eller et fakturainterval. Hvis vi f.eks laver flere fakturaer til samme kunde på samme dato, så er det nødvendigt for os at kunne afgrænse i et bestemt fakturainterval - for at se fortjenesten for hver enkelt opgave/faktura. Ovenstående er et nødvendigt redskab for os, så jeg håber afgrænsningen kan tilføjes.

 Hilsen Frank

i Forslag » Rapportering af (200 points)

1 Svar

Hej Frank,

Tak for dit input. Det er en specifik begræsning at skulle lave. Jeg kan godt følge i jeres setup hvor det kan være nødvendigt, dog vil jeg mene det er meget få som rent faktisk vil benytte afgræsningen.

Kan workarounded med eksport af filen Fakturalinjer anvendes? Den kan udlæses fra dit orange tandhjul > alle indstillinger > eksporter data > download lister enkeltvis.

Her er det muligt at afgrænse pr. fakturanummer, og sætte kostprisen op imod salgsprisen for at beregne avancen.

Forslag af 🔒 (12.1k points)