Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projekt - oprettelsesdato

0
Hej

Det er lidt håbløst at data der tastes i felter i E-conomics ikke kan exporteres ud.

Vi har stærkt brug for projekt oprettelses dato i vores rapportering til rejsegarantifonden, der er et felt til det, men på ingen exportlister figurerer dette felt.

Optimalt vil det komme med på exporten af alle projekter, så vi har både Leveringsdato og så oprettelsesdato.

Kunne i få den samlede fakturerede omsætning på også, som vises på skærmen med, så begynder det at hænge rigtigt godt sammen,

mvh

Flemming
i Forslag » Projektstyring af (190 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Flemming,

Jeg kan godt at se disse felter ikke gøres brug udover på selve projektet.

Lige nu prioriteres projekt ikke, og der er andre ting vi gerne vil skubbe ud først. Så hvis jeg skal forventafstemme allerede nu, så er der ikke udsigt for at det bliver ændret i nær fremtid. Det er første gang jeg hører om nogen faktisk anvender denne funktion, måske pga. den manglede fleksibiltet, men uagtet så er det desværre et meget lille segment, og derfor også en lavere prioritet.

Jeg er usikker på omkring den samlede faktureret omsætning. Hvor henne ønskes at denne ses?

Forslag af 🔒 (12.1k points)
hej Alexander

Jeg er ret imponeret over et produkt jeg betaler 159 kr. for om måneden - tæt på samme pris som hovedproduktet - at i har den attitude at "det prioriteres ikke" - det er det samme som at sige til kunden, tak for dine penge, men vi gider faktisk ikke røre en finger for dig.

Er du helt sikker på at 159 kr om måneden ikke retfærdiggør at i sætter 2 kryds i en eksportfil, så de data man taster ind, rent faktisk også kan hives ud igen - det er jo ikke rocket science jeg beder om - men mere sund logik.

mvh

Flemming
Forslag af (190 points)

Hej Flemming,

Vi vil rigtig gerne behovsafdække alle vores brugere. e-conomic er efterhånden blevet et stort proddukt, og derfor kommer der også mange ønsker om forbedringer, udbedringer, fejlrettelser og alt i samme boldgade. Det tvinger os til at prioritere på de forbedringer som gavner flest brugere muligt.

Naturligvis skal der også forbedringer til, også når det "kun" gavner en håndfuld brugere. Det er en balancegang som vi forsøger at mestre, og i nogle tilfælde må vi desværre afvise konkrete ønsker.

Det er desværre hellere ikke så simpelt som at sætte to krydser i kodninger. Jeg vil lade dit forslag gå videre, omend jeg ikke kan love at der bliver tilføjet en ændring i nær fremtid. Jeg kan forstå det er en vigtig funktion for jer. Min anbefaling kan gå mod at se hvilke alternativer der findes på vores Market, som allerede nu vil kunne tilbyde dig en forbedret arbejdsgang.

Hej

Jeg forstår godt prioriteringen, sådan en skal man jo have :-)

Men prioriteringen skal også stå mål med prisen, og det gør den ikke her. Derfor mener jeg enten prioriteringen skal op eller prisen skal ned. Så passer det lidt bedre sammen.

Tak fordi mit forslag trods alt kommer videre.