Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Woocommerce integration til Economic (TILBUD)

0
Jeg er igang med at bygge en ny hjemmeside til Århus bad og fliser, deres nye hjemmeside fungere som en forspørgsel på produkter, hvorefter den bliver lavet til en ordre.

Når produktet er lavet til en ordre og vi har kundeinformationerne, skal den information automatisk gå ind i deres economic under (TILBUD). Så det er nemt at sende et tilbud ud på de forskellige produkter kunderne gerne vil have.

Det er vigtigt den går ind som tilbud og ikke et salg, eftersom Århus bad og fliser først kan sende en faktura ud når kunden har accepteret tilbudet.

Er dette noget i kan hjælpe med?

hjemmesiden er bygget i Wordpress med Woocommerce.

Kunder laver først en forspørgsel hvorefter jeg converter den til en ordre efterfølgende.

Er dette muligt?

Basic så skal ordrene jeg får ind i Woocommerce bare havne i TILBUD istedet for Salg/Ordre.

Jeg har snakket med mange forskellige udbydere til woocommerce integration med economic, men ingen kunne hjælpe. Måske er jeg bare dårlig til at forklare.
i Spørgsmål » Integrationer og apps af (120 points)
Hej
Prøv IEX.

mvh
Finn
e-consultic.dk

1 Svar

Hej skweb,

Hvem står for integrationen af jeres webshop?

Umiddelbart som du beskriver behovet her, så kan det godt lade sig gøre. Man kan godt oprette tilbud og ordrer igennem API'et, også herefter kan man selv konvertere til en faktura.

Du kan finde mere information her: https://www.e-conomic.com/developer/documentation

Hvis du ikke er selv er udviklere, så skal du have fat i en udvikler som kan hjælpe dig med denne opgave.

Spørgsmål af 🔒 (12.1k points)