Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søgning i smart inbox

0
Hej

Jeg kunne tænke mig at søgning i smart inbox fra kassekladden kunne blive bedre.

Der er et søgefelt, når man står i kassekladde og går ind på en postering og trykker på tilføj bilag via smart inbox. Men man kan ikke søge i f.eks. beløb, selvom den har fundet beløbet, hvis du går direkte ind i smart inbox. Eller evt. kunne søge på et navn "Netto", "Rema1000" m.m., når den nu ellers er så smart og kan finde en masse?
i Forslag » Bilagshåndtering af (500 points)

1 Svar

Hej Søsser

Mange tak for dit input. Vi arbejder hele tiden på at forbedre arbejdsgangene i e-conomic og som du selv har bemærket har vi netop tilføjet beløbet til visningen i oversigten i Inbox. Der er også planer om at gøre beløbet søgbart i Inbox. Jeg ved endnu ikke om vi har planer om at tilføje disse forbedringer i popuppen fra kassekladden.

Hvis du er så heldig at du arbejder med 2 skærme er et fif at du i kassekladden benytter funktionen Træk og Slip fra Inbox, hvor du får Inboxen i pop up og kan finde dokumenterne der og så trække dem hen på posteringerne. På den måde har du glæde af det fulde overblik fra Inbox.

I dag kan du godt søge på Netto eller Rema hvis blot dette står i navnet eller noten.

Jeg håber at disse tips kan gøre din hverdag lidt nemmere.
Forslag af 🔒 (55.9k points)