Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Gem bilag i App Visma e-conomic

0
Som flittige brugere af mobil appen, har vi et stort ønske om at få appen til at gemme de bilag, man har taget billede af og sendt ind til e-conomic regnskabssystem. For det første pga. dårlig hukommelse, vi har ikke så god hukommelse, så vi kan ikke altid huske om vi har fået sendt kvittering nr. 107 fra 7eleven, normalt smider vi kvitteringerne ud lige efter vi har sendt dem, men nu kommer vi så til årsag nr. 2, det er ikke altid vores bilag/kvitteringer lander i e-conomic regnskabssystem, nogen gange sker der fejl i oversættelsen af alle de 0'er og 1-taller, men så er løbet kørt og når den økonomi-ansvarlig (det er faktisk mig) rykker for bilag/kvitteringer, så kan vi ikke sende bilaget igen.

Det er et stort ønske fra vores side.

Mange tak for en ellers genial app.
i Forslag » Mobile apps af (120 points)

1 Svar

Hej !

Det med hukommelsen kender jeg godt :-)

Det skulle meget gerne være allerede nu muligt, at få gemt en kopi på sin app af det bilag man har taget billede af. Hvilket styresystem anvender I? Så vil jeg gerne supplere med en guide på hvordan I kan slå det til.

Ellers er det super fedt at høre I finder glæde i appen.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej Alexander

Vi bruger iPhones mange forskellige fra 7 til 11

Det vil være en stor hjælp hvis du har svaret :)

Venlig hilsen

Chelina

Hej Chelina,

Beklager ventetiden som der var. Det er desværre ikke hver dag jeg holder øje på forum.

Hvis du fortsat ingen løsning har fundet, så har jeg en.

Hvis du klikker på Indstillinger, så skal du scrolle ned til bunden af siden, og finde e-conomic.

Her skal du Fotos og sikre dig at du har Alle fotos er valgt.

Luk appen ned, og prøv at tage et billede nu. Nu skulle der meget gerne være gemt en kopi i Fotos.

Hvis andet er tilfældet, så giv os et kald på 88 20 48 40 i næste uge, så kigger vi på det sammen.

Rigtig god fredag, og god weekend ! 

Hej igen
Tusind tak, det vil jeg da straks teste :)

Rigtig god weekend

Che
Hej Che,

Lykkedes det med løsningen? :-)
Hej

det tror jeg, der er i hvert fald ingen, som er vendt tilbage med at det ikke virker ;-)
Det lyder fantastisk :-)

Skriv endelig bare retur hvis alt andet lige.

Ha' en dejlig dag !