Hej,
vi har en kæmpe udfordring, da vores firma er vokset har vi valgt at dele det op, og da vi så skulle have den nye aftale kunne vi ikke få lagermodulet da de er outsourcet til rackbeat, vi bruger lagermodulet til at oprettet alle vores kunders særpriser, så vi bruger ikke lagermodulet som sådan, vi har nu fået sat Rackbeat op, men for så den besked fra dem at vi ikke kan anvende den del der hedder særpriser/rabat pr. kunde da det kun er selve salgsprisen på varerne der kan komme med over så man skal ligge særprisen på varen, og det kan vi ikke da det ikke er alle vores kunder der har særpriser og samme rabataftaler! vi har over 7.000 kunder og skal så nu sidde med alle deres fysiske aftaler hver gang vi fakturere dem for at få deres priser og rabatter på fakturaerne, det er slet ikke holdbart, selve særpriser/rabat burde da ligge under salg på kunderne og ikke i et lagermodul? Så hvad kan vi gøre her når vi ikke kan få e-conomics lager aftale med over på den nye aftale vi har lavet???