Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Delfakturering på projekt

+1
Det er i dag muligt at delfakturere under ordre, men så snart der er projektnr. på kan der ikke delfaktureres hvilket er en kæmpe ulempe.

Stem, stem, stem for forslag til også at inkl. delfakturering med projektnr. ;)
i Forslag » Salg af (370 points)

2 Svar

Hej,

Det er selvfølgelig en ulempe, hvis man ønsker at delfakturere på en ordre, hvor et projekt er tilføjet.

Jeg indrømmer at jeg ikke var bekendt med dette, og det er nok afspejlet i at det er ganske få som faktisk bruger funktionen.

Hvordan fakturerer du nu? Det alternative workaround som jeg kan komme på, vil være at sætte projektnummer på efter fakturaen er oprettet.

Omend jeg synes dit forslag er ganske fin, så er det nok relativt få som har samme ønske som du fremstiller her. Vi kan lade det gå an på en prøve, og se om der er andre. Vi har mange forslag som vi gerne vil realisere, og derfor er vi desværre nødt til at sige mere nej, end ja :-(

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Jeg tror desværre at der er for få som bruger e-conoimic projektstyring fordi det har forskellige mangler som alternative programmer har. fx. delfakturering, aflæsning af sags nr. i smart box osv.

I udvikler måske ikke på det fordi der er for få som bruger det, men der er muligvis for få der bruger det fordi det mangler udvikling.

Håber at det er noget I seriøst vil overveje alligevel
Forslag af (370 points)