Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nemmere oversigt under fakturaer - arkiv

0
Når jeg sidder og kigger under "fakturaer" - "arkiv" har jeg alle fakturaer sendt til kunder, stående i rækkefølge.

Kunne man ikke sætte en lille rund enhed ind mellem boksen hvor jeg kan vælge hvilken fakturaer jeg vil se nærmere på, og faktura nr for hvert enkel faktura, der har 3 farver, afhængig af;
Grøn, den er registreret som betalt og derfor allerede inde i systemet med pengene modtaget.
Gul, den er sendt og kunden har ikke betalt og den er heller ikke overskredet i betalingsfrist.
Rød, fakturaen skulle have været betalt af kunden, men er endnu ikke registret som betalt i jeres system, da pengene ikke er gået ind og er bogført hos jer.

Dette ville give mig, som bruger, en nem oversigt over om der er udestående hos en kunde jeg skal sende en rykker til.

Jeg havde denne feature hos tidligere leverandør af regnskabsprogram (Billy.dk) og dette gjorde det nemt for mig at se om den var betalt til tiden (Når jeg selv havde klaret hvad jeg skulle jvf bank og under regnskab hos jer) eller om kunden skulle kontaktes igen.

Den måde det kører på nu skal jeg aktivt ind under hver enkel kunde og gennemgå alt. Det er tidskrævende og spildtid for mig. Ikke der jeg tjener penge, men er nød til at lave for meget adm arbejde.
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej,

Tak for uddybning af din problemstilling.

Som jeg læser og forstår, så anvender du Salg > Arkiv til at danne dig et overblik over hvilke fakturaer der er sendt, og hvilke fakturaer der er betalt/mangler betaling på. Vores Arkiv i Salg er ikke gearet til dette formål. Meningen er at man skal kunne genfinde alle sine fakturaer, og have enkelte muligheder, fx. gensende, kopiere, eller kreditere.

Hvis du ønsker at se hvilke fakturaer mangler en betaling på, og/eller om de er i forfald, så findes der bedre alternativer. Fx. Debitorsaldoliste

Her dannes en rapport, som du kan få vist specificeret, om hvilke fakturaer gået i forfald, eller hvilke fakturaer forfalder i fremtiden. Ydermere, så hvis du anvender Rykkere i e-conomic, så kan du også danne rykkerkørslerne, så vil programmet selv komme med forslag på hvilke kunder skal rykkes - hvis deres faktura er gået i forfald.


Forslag af 🔒 (12.1k points)