Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mangler bilagsnummer ved bogføring af bilag fra inbox

+1
Når jeg bogfører bilag, bruger jeg ofte banken som grundlag.
Her arbejder jeg så ud fra inboxen hvor bilag er scannet ind.

Jeg saver virkelig meget at kunne se det bilagsnummer som en indtastning her giver.
Det taster jeg i banken, så jeg altid kan se en given postering i banken mod Economics.

Jeg får desværre ikke bilagsnummer når jeg bogfører via inboxen. Det ses først når jeg går over i kassekladden.
Kæmpe mangel :)
i Forslag » Bilagshåndtering af (130 points)

1 Svar

Hej Thomas :-)

Det lyder for mig som en hel speciel måde at arbejde på. Om det giver incitement til at kunne plduselig ændre det til, at bilagsnummer skal kunne ses i Inbox er jeg i tvivl om. Mest af alt fordi jeg mener der kunne findes workarounds som er på lige fod med dit forslag.

Der er noget simplicitet i at kunne oprette bilag i Inbox uden at kunne aktivt tage stilling til en nummerserie, som primært er til ens interne bogholderi.

Mine forslag kunne gå på følgende:

1. Dette forslag er måske allerede i brug. Kunne man samle op på alle bilag i den alm. kassekladde, hvor du kan se dine bilagsnumre - efter du er færdig med at oprette dine bilag?

2. Oprette dine bilag som posteringer fra Regnskabsfanen. Denne metode giver mest mening, når man ikke har Smart Inbox, da ellers aflæsning vil gå tabt. Der findes en pil på knappen Ny postering, som giver dig mulighed for at markere alle dine bilag fra Inbox, og behandle dem fra Regnskab.

Visningen er nogenlunde ens som fra Inbox - men her kan du fx. også se bilagsnumre, som du opretter dine bilag.

Kan mine to forslag bruges?

Forslag af 🔒 (12.1k points)