Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Send ikke e-fakturaer skal være muligt at vælge som default

+1
vi har mange små kunder og de kan ikke modtage e-faktura, det er omvendt verden for os at vi skal huske at sætte det hak hver gang vi opretter en ny kunde.

Det ville være smartere hvis man kan vælge om det hak skal være der eller ej default ved alle oprettelser.
i Forslag » Kunder af (150 points)

1 Svar

Hej AMQ

Jeg forstår godt frustrationen i at sende en faktura som havner et sted hvor den ikke bliver set og dermed ikke betalt.

Umiddelbart bør det ikke være nødvendigt at sætte flueben i at de ikke skal modtage e-faktura, da der kun sendes e-faktura hvis kunderne selv har tilmeldt sig modtagelse af e-faktura. Så funktionen med at sætte flueben er kun tiltænkt til at bruge i de undtagelser hvor kunderne generelt modtager e-faktura men af en eller anden grund ikke ønsker dem fra dig.

Hvor ofte oplever du at kunderne modtager e-faktura som de hellere vil have haft som mails?

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Jeg har samme problem, og det er også noget, jeg flere gange tidligere har snakket med jer om. Selvom det kun skulle være muligt at sende e-fakturaer, hvis kunden selv har tilmeldt sig, så er der af en eller anden grund nogle kunder, der ser ud til at skulle ha' e-fakturaer, men som ikke vil have det.
Hej Dorte

Det er selvfølgelig uheldigt når nogen modtager en faktura som e-faktura hvis de ikke har mulighed for at se den. Jeg har dog svært ved at se det er en god løsning at man så som standard vælger e-faktura fra på alle kunder som forslaget lyder her.

Umiddelbart er det ikke noget vi har planer om at ændre, så det bliver et standardvalg. Den ændring vi har lavet allerede er at man via en opdatering af kundekartoteket kan ændre udvalgte eller alles status til at de ikke skal modtage e-faktura.