Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Manglende søgefunktion i nyt layout

0
Jeg kan forstå at man i det nye layout ikke har mulighed for at søge efter specifik data via de tre prikker, som det var tilfældet i den tidligere version.
Her tænker jeg helt konkret på søgefunktionen som man kunne vælge under Salg - Ordrer.
Det er yderst kritisabelt at man har forringet programmet ved at man har fjernet denne funktion.
I praksis betyder det, at jeg ikke kan søge efter specifikke ordrer, kladder og kunder. Det besværliggør vores arbejde markant og hvis der ikke findes en løsning på dette hurtigst muligt, kan vi være nødsaget til at skifte system.
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

Jeg kan sagtens følge dig i, at det ikke er optimalt at miste en funktion du i dag anvender. Derfor vil jeg også tage dit forslag med videre i puljen hvorfra vi kigger på ideer til fremtiden. Det er ingen garanti for vi kommer til at arbejde med det, men det er det næste skridt i processen. 

I forhold til dit forslag, så vil jeg høre lidt mere indtil, hvilke udfordringer det løser for dig at have "gå til" funktionen? 

Hvilken arbejdsgang bruger du det i? Og hvilken værdi skaber det for dig som bruger? 

Jeg ser frem til at høre fra dig. Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej,

"Gå til" funktionen giver mig muligheden for at slå en specifik ordrer, øvrig ref., kladde eller lign. op.
Vi har dagligt rettelser der skal foretages i "øvrig ref", da det er den vi anvender som vores ordrenumre. Og da vi har flere tusinde ordrekladder liggende er det enormt tidsbesparende for os, at vi kan slå vores ordrer op, hurtigt og nemt.
Det sparer os derfor tid, og overskueliggør processen.

I det nye layout er den eneste løsning her, at downloade en excel på alle ordrerne, for at finde det kladdenummer jeg skal bruge.

Hej og tak for at følge op. 

Kladdenummeret kan du finde ved den almindelige søgning oppe til højre. Nogle af de andre felter kan du finde ved at bruge avanceret søgning lige til højre for den almindelige søgning. Det løser ikke øvrig ref., men disse muligheder skal du trods alt ikke snydes for. 

Jeg afventer lidt endnu og så hører du fra mig, hvis vi der er noget nyt i sagen.

Rigtig god sommer smiley