Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vil gerne have abonnementsknappen tilbage. Det er en forringelse at fjerne den

+1
Hej.

Jeg har lige brugt meget lang tid på at finde ud af, hvordan jeg skal oprette abonnementer på vores kunder. Jeg har ellers, gennem flere år, oprettet adskillige. Først har jeg selv forsøgt mig, dernæst har jeg spurgt mig for hos kolleger OG til sidst ringede jeg til jeres support, som heller ikke vidste noget.

Jeg synes for det første, at det er et irriterende tilbageskridt i forhold til at arbejde smarter, not harder, at man nu skal ind via abonnementer i stedet for bare at have en knap til oprettelsen.

For det andet, synes jeg det er uprofessionelt og ikke i orden at lave sådan en ændring, uden at informere os brugere OG jeres egen support. I spilder vores tid og giver anledning til irritation over ovenstående.

De bedste hilsner

Maria
i Forslag » Projektstyring af (150 points)

Vores virksomhed lever af abonnementer, nu skal jeg bruge unægteligt flere klik på at oprette en ny abonnement.

Det er ganske utilfredsstillende!  

Jeg vil gentage Marias ord : "Det er et irriterende tilbageskridt i forhold til at arbejde smarter, not harder, at man nu skal ind via abonnementer i stedet for bare at have en knap til oprettelsen"

Med Venlig Hilsen 

Line

1 Svar

Hej Maria

Jeg er ked af at de nyeste ændringer i designet har skabet en dårlig oplevelse for dig. Det var ikke hensigten. Jeg vil gerne tage undersøge sagen nærmere for at høre hvad de bagvedliggende tanker er og om det evt. er noget vi kan ændre så man beholder funktionaliteten sammen med de nye muligheder som det ændrede design åbner op for.

Den ansvarlige på projektet er dog på sommerferie pt og min egen ferie lurer også lige om hjørnet, og jeg håber også du selv snart får mulighed for at holde ferie. Jeg vil vende tilbage til dig hen mod slutningen af august når jeg er klogere :)

Som tingene er pt. må jeg anbefale at du tilføjer kunderne til abonnementet via Abonnementsmenuen.

Jeg er også ked af at du har haft en uheldig oplevelse med vores support. Det er meget svært at holde alle mand fuldt opdateret på alle ændringer i programmet, da vi hele tiden udvikler og opdaterer vores program. Supporterne er helt uden skyld i situationen her, da denne ændring ikke var specificeret i den besked de fik om opdateringen. Det er selvfølgelig uheldigt.  

Jeg kan godt forstå ønske om at brugerne orienteres før ændringer, især netop nu hvor du lige har stået i en situation, der har været årsag til frustrationer. IJeg vurderer dog at det i praksis vil være urealistisk. Hvilke kriterier skal afgøre hvilke ændringer skal I sådan en opdatering? Hvis det er alle ændringer så ville I få mails fra os ugentligt. Og vi har ikke mulighed for at tracke hvilke brugere der anvender specifikke ikoner i deres workflow, så det ville nærmest blive rent spam.

Jeg håber at du generelt set er glad for de opdateringer vi foretager og at det ikke forstyrrer dit arbejde for meget men generelt forbedrer din oplevelse med at arbejde i e-conomic.
Forslag af 🔒 (55.9k points)