Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Uploadet bilag på lev. faktura?

0
Hvordan kan vi tilknytte den faktiske faktura modtaget fra leverandøren, på leverandørfakturaen der er oprettet igennem lagermodulet? Det er vel lovpligtigt fremover?
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (1.1k points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

Alle vores pakker indeholder i dag bilagshåndtering. Det vil sige, at du med alle vores pakker kan opbevare dine bilag digtalt så du i fremtiden vil være helt med på de lovpligtige krav.

Lige præcis i forhold til lager, så har vi købt Rackbeat, som tilbyder lagerstyring og når vi snakker fremtidssikring, så vil jeg helst klart anbefale dig at kigge mod dem. Hvis du gerne vil kontaktes og høre mere omkring det, så siger du bare til. 

Når det er sagt, så kan du godt vedhæfte til dine vareleverandørfaktura - med undtagelse af e-faktura. 
Det giver selvfølgelig mening at kunne vedhæfte e-faktura, men i og med vi tilbyder Rackbeat i dag, så vil min anbefaling ikke være, at du venter på muligheden i lagerstyring som du har i dag. 

Jeg håber det er svar på dit spørgsmål, ellers er du meget velkommen til at følge op med flere spørgsmål smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Tak for svar.

Men hvordan knytter jeg så mit (uploadede) bilag til en vareleverandørfaktura? Den nye lovgivning betyder vel, at vi skal kunne dette i e-conomic?

Jeg synes det virker til at blive meget dyrt lige pludseligt, hvis vi skal til at betale for Rackbeat også. Det nuværende lagermodul løser vores behov fint (bortset fra et par fejl, som I har sagt I ikke vil rette).

Mvh.

Hej igen

Hvis du bruger Rackbeat, så er det en erstatning for vores lager, så du skal ikke betale for lagerstyring begge steder. 

Når det er sagt, så kan du inde på din vareleverandørfaktura trykke på 'vedhæftede bilag'. Her kan du så vælge dit bilag. Det står lige under der, hvor du skriver noter og referencer.

Med vores produkt er du allerede i dag dækket ind under den nye lovgivning, så den del skal du ikke være nervøs for smiley