Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Betalingsbetingelser på kreditnota

0
Vi mangler mulighed for at se hvilken betalingsbetingelse der er valgt når vi laver en kreditnota. Man kan ikke antage at det er den samme som på den oprindelige faktura, og selv hvis det var er det praktisk at der er mulighed for at få det frem.

Jeg har prøvet referencen  [BetalingsBetingelser] som virker på fakturaen men den virker ikke på kreditnotaer.
i Forslag » Salg af (310 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Kasper,

Når man opretter en kreditnota, så vil samme betalingsbetingelse anvendt som ved den faktura man har krediteret. Dette fremgår dog kun systemmæssigt.

I og for sig vil man typisk ikke have en betalingsbetingelse på en kreditnota. Hvis du ønsker at der skal fremgå en fast tekst, så er du nødt til at skrive denne selv, da vores dynamiske felt ikke vil tilpasse sig på en kreditnota. Et andet alternativ vil være at man anvender tekst 1 eller tekst 2 til at skrive betalingsbetingelse i.

Om det bliver ændret, så tvivler jeg. Det er ikke en del af vores standard, og vil hellere ikke blive implementeret på nuværende tidspunkt.

God dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej Alexander

Eftersom jeg kan ændre betalingsbetingelsen på min kreditnota er dit svar ikke så brugbart. Eks først er der betalt med kreditkort og efterfølgende skal der tilbagebetales med overførsel. Og her er din løsning ikke så god med at skrive tekst på kreditnotaen da der jo ikke er nogen garanti for at det rent faktisk er det der er valgt.

Jeg kunne forestille mig at en programmør kunne løse dette problem ved at gøre feltet tilgængeligt på kreditnotaen
Hej igen Kasper,

Jeg smider dit ønske i ønskebrønden, også ser vi hvad prioriteringen rækker til.

Måske kan den snige sig ind. For nu kan jeg dog ikke give dig en konkret løsning, udover dem som er præsenteret.

Rigtig god dag.