Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indstille hvem som kan indsende bilag

0
Vi er begyndt at benytte Inbox. Det er virkeligt smart.

Med nuværende løsning kan alle som kender den unikke e-mail adresse til inbox sende bilag. Dette ønsker vi ikke da vores brugere ikke husker at de ikke må dele den e-mail adresse, eller får andre gode ideer hvor den kan benyttes. Det vil derfor være bedre at vi kan indstille under vores "globale" indstillinger, at det kun er brugere som er er oprettet som indsender der kan sende bilag. Jeg er helt med på at det for nogle kunder er en fordel at alle kan indsende, men hos os vil det blive et problem. Vi ønsker at sikre vores forretningsgange  via sikre systemer og ikke ved at kun nogle personer må kende e-mail adressen.

Lige p.t. har vi en bruger som synes det er smart at sende bilag via vores kopimaskine. Dermed får vi bilag ind som blot er fra "scan". Det er hermed umuligt at se hvem der har indsendt bilaget og om det skal godkendes eller afvises. Personen vil ej heller få besked hvis det bliver afvist, da personen ikke har benytte sin egen e-mail adresse.
i Forslag » Bilagshåndtering af (120 points)

1 Svar

Hej ! 

Først og fremmest så takker vi for dit ros af vores Inbox. Det begejstrer mig at I finder en glæde i den :-)

Vores udgangspunkt har altid været at mailen er frit tilgængelig for alle. Da Inbox blev grundlagt, så var tanken med godkendelsen, at man fik mulighed for at godkende et bilag forinden det kunne blive behandlet, og oprettet som en postering. Det vil ikke afhjælpe på at noget "forkert" kan komme ind i Inbox, men man kan i det mindste gradere sig en smule.

I forlængelse af godkendelse, så kan I sætte godkender på, og de mails tilknyttet godkenderen skal ikke godkendes igen. Det betyder at sendes noget ind til jer, hvor en mail ikke er knyttet til en godkender, så skal denne godkendes. 

Du skriver dog at I indsender via jeres kopimaskine, og her falder mit forslag nok til jorden. Jeg tvivler desværre at vi nogensinde kommer til at lave om på måden vi modtager bilag. Det er aldrig skrevet i sten, så måske tænker vi i andre løsninger. Men ikke for nu.

Håber at mit svar giver mening for dig.


Forslag af 🔒 (12.1k points)