Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Annullere flere bilagsanmodninger på en gang og rykke kunder

0
Hej,

Efter at havde skrevet til frem og tilbage med chatsupport blev jeg anbefalet at skrive her inde:

Jeg har et indput til forbedring af bilagsanmodninger. Som det er nu, så er det ikke muligt at "rykke" kunderne for bilag, når man allerede har trykket "anmod om bilag" en gang. Er det ikke muligt at lave en funktion hvori man kan vælge flere bilag og så sende en ny notifikation til kunden om, at de skal huske der er bilag til anmodning.

Så er der også et indput til forbedring af sletning af bilagsanmodninger. Som det er nu kan man kun slette anmodningen, en af gangen. Hvis man ønsker at f.eks slette 100 bilagsanmodninger, så kan det være alt for langsomligt og tidskrævende. Er det ikke muligt at lave en funktion, hvor i man vælgere flere anmodninger samlet og trykker slet, i stedet for en af gangen?

Er der andre som føler de har behov for denne forbedring, eller mener andet, så skriv endelig en kommentar med dit forslag.

Mvh

Helena Al-Saedi
i Forslag » Bilagshåndtering af (120 points)

1 Svar

hej Helena

Tak for dit input, jeg var i kontakt med supporten da du var igennem på chatten, så jeg har allerede givet dit feedback videre til teamet der arbejder med funktionen. Vi vil meget gerne se lidt mere feedback fra brugere ang. dette.

Jeg vil gerne høre hvor mange der har behov for at rykke for eller annullere mere end 5 anmodninger af gangen.

Ang. at rykke eller gensende en anmodning, så kunne man måske blot annullere en enkelt eller to og gensende dem,  så får brugeren en notifikation og når de går ind og kigger på den kan de se alle de bilag der er anmodet om. Det er måske lidt voldsomt at gensende 10-20-30 anmodninger og generere tilsvarende mange notifikationer.

På den anden side giver det fin mening at man kan annulere alle eller udvalgte anmodninger i tilfælde af at man har brug for at sende dem til en anden bruger.

Det er nogle af de tanker jeg har delt med teamet. Men jeg ser frem til at høre mere fra flere brugere der har gjort sig nogle erfaringer med bilagsanmodning.
Forslag af 🔒 (55.9k points)