Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Dynamiske tektser

+1
Jeg savner muligheden for at kunne indsætte dynamiske felter (måske de allerede i design / layout) i kundeopsætning, således at man kunne få en mere sigende bogføringstekst.
i Forslag » Salg af (190 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

hej Lisbeth

Hvor er det du ønsker at bruge dynamiske felter, det forstår jeg ikke helt ud fra din beskrivelse. Og hvilke dynamiske felter er det du ønsker at bruge?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Når jeg laver en faktura til en kunde, ville jeg gerne have muligheden for yderligere dynamiske felter, fx.[overskrift] eller [tekst1), som er dynamiske felter jeg kan bruge i fakturaopsætningen, men ikke som bogføringstekst på mine konti, der kan jeg bruge %debnr, %debnavn og %fakturanr - men jeg vil gerne have muligheden for at indsætte andre muligheder.

Jeg fakturerer fx for flere kunder offentlige myndigheder, og her er der bare ingen af de 3 muligheder, der kan løfte hvis jeg skal kunne finde en specifik adresse eller borger frem.

dbh

Lisbeth
Hej Lisbeth

Hvis du skriver borgerens navn eller adresse som tekst på fakturaen i en fakturalinje, så vil du kunne søge fakturaen frem i arkivet ved at skrive det samme i feltet "tekst".

Du kan enten tilføje navnet i en af dine eksisterende fakturalinjer eller oprette en ekstra fakturalinje som vil fungere som ren tekstlinje, hvis du kun udfylder feltet "varenavn".

Jeg er klar over at det ikke var den løsning du søgte, men det kan være at dette fif kan løse udfordringen for dig allerede nu.

Lad mig høre om dette kan hjælpe for dig.
Hej Tabita

Det er den løsning jeg bruger nu, men det gør det ikke så nemt, hvis man skal søge på mange forskellige - så ville det virkelig være nemmest at man kunne påvirke bogføringsteksten, således at man ud fra kontoudtoget kunne bruge en filtrer-funktion i Excel.

Det var og er et ønske.

DBH
Lisbeth
Jeg lægger dit ønske i Ønskebrønden for at se hvad vi får af respons på det. Jeg er helt enig i at ideen giver mening når man har et behov der ligner dit.. jeg er blot i tvivl om hvor mange der har dette behov og håber derfor at mange brugere vil give deres besyv med på dit opslag.