Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udskriv kontonummer sammen med overskriften på sumtotaler i jeres rapporter

0

Hej 

Jeg ønsker at kontonumrene for sumtotalerne også bliver skrevet med ud når jeg for eksempel udskriver en saldobalance. Du kan f.eks. have flere kontonumre med administrative udgifter, hvorefter du laver en sumtotal der samler alle omkostningerne på en linje. Det er kontonumret på denne total (sumtotal) jeg ønsker at få udskrevet.
Mvh. Torben

i Forslag » Rapportering af (160 points)

2 Svar

Hej Torben og tak for dit forslag

Bare lige for at forstå problemet til fulde. Hvad skal du så bruge selve kontonummeret til? Jeg kan godt forstå du gerne vil have sumtotalen med, men som jeg forstår dig, så handler om det om selve kontonummeret - hvad er tanken bag at have det med? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Jeg ønsker at kontonummeret for sumtotalen bliver skrevet med ud, da det er en entydig verifikation af regnskabslinjen, som kan bruges i forbindelse med, at man laver lookup funktioner i Excel, hvilket er ofte forekommende når man skal lave regnskabs-/dataanalyser.

Det vil derfor være en meget stor hjælp, hvis der var et kontonummer ud for sumtotalen i rapportudskrifterne.

Med venlig hilsen

Torben Persson
Hej Jesper

Jeg ønsker at kontonummeret for sumtotalen bliver skrevet med ud, da det er en entydig verifikation af regnskabslinjen, som kan bruges i forbindelse med, at man laver lookup funktioner i Excel, hvilket er ofte forekommende når man skal lave regnskabs-/dataanalyser.

Det vil derfor være en meget stor hjælp, hvis der var et kontonummer ud for sumtotalen i rapportudskrifterne.

Med venlig hilsen

Torben Persson
Forslag af (160 points)
Hej Torben og tak for at følge op.

Som udgangspunkt vil jeg lige lade dit forslag ligge herinde lidt. Det skyldes at det ikke er et forslag jeg har hørt før og derfor vil jeg gerne have mulighed for at se, hvad andre brugere mener om dit forslag.

Når det er sagt, så har vi en masse gode partnere, der har udvidede muligheder for analyser. Du kan med fordel også kigge mod dem. Et godt sted at starte kunne være inde i vores Market, som du finder i toplinjen inde i e-conomic. Det er oppe ved søgefeltet. Afhængigt af, hvad dit behov er, så er der forskellige muligheder, men du kan starte med kigge under rapportering.