Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sortering af de små røde "kager" på kunderne

0
Jeg syntes det er knald hamrende skønt at man kan se når en kunde får en anmærkning i form af en lille rød kage.

Vi vil ikke have disse kunder i vores kundekartotek og vil derfor gerne hurtigt og effektivt fjerne disse kunder, men hvorfor kan man ikke sortere dem så de samles under hinanden så man ikke skal sidde og lede efter dem blandt 6.000 kunder.

Vi ønsker jo alle at være så hurtige og effektive som overhovedet muligt :-)
i Forslag » Kunder af (120 points)

2 Svar

hej Linda

Tak for dit input og dejligt at høre at du er glad for Visma Rating funktionen så du har et godt overblik over kundernes betalingsevne.  

Det er også en fin ide at kunne sortere på dem, og jeg har forespugt teamet der står for designet i programmet om hvor vidt det er muligt at lave denne ændring. De vil nu undersøge om hver ikon har en separat kode eller om alle ikoner har den samme, dette vil være afgørende for om man kan sortere.

Jeg kan formodentlig komme med et svar om hvor vidt det er realistisk at lave denne ændring engang efter sommerferien, men om eller hvornår vi i så fald kommer til at foretage justeringen der gør det muligt med denne sortering, det har jeg ikke noget bud på pt.

Du vil høre fra mig :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej igen Linda

Jeg har undersøgt sagen nærmere og hvad det umiddelbart kunne lyde som en nem lille forbedring viser sig at være et aldeles komplext projekt. Især fordi disse "kager" loades pr side, dvs hvis man har mere end 200 kunder, så vil man kun kunne sortere på de 200 der vises på samme side, så vil sorteringen ikke tage højde for kunderne på de øvrige sider.

Så konklusionen bliver at det ikke er en forbedring vi vil give os i kast med i denne omgang.

Dit input er nu alligevel værdsat, så tak fordi du gav dig tid til at dele din ide med os.
Forslag af 🔒 (55.9k points)