Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Betalingsservice - leverandørservice mv

0
Rigtig mange af vores kunder har opretter mange betalingsserviceaftaler mv, og der kommer flere og flere af dem.

Jeg har 2 spørgsmål i den forbindelse.

1. Købsdata på et BS bilag kan det betragtes og behandles som en faktura i skattemæssige henseende ?

    1.a Hvis alle data er der iht. fakturakrav - min mening er ja så er det vel ok, vi har vel ikke skemapligt tænker jeg

    1.b Hvis nu ikke alle data er der men man har blot en BS aftale, er aftalen så nok for at godtage BS som "faktura"

2. Kan man få e-conomic til at komme med autoforslag på et BS bilag der f.eks indeholder flere BS aftaler ? - tænker ikke det kan lade sig gøre

/Johnny
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (240 points)

1 Svar

hej Johnny

Den første del af dit spørgsmål må ang. dokumentation, det tænker jeg ligesom dig at det må være gyldigt hvis alle info er tilstede, men jeg vil opfordre dig til at kontakte skat eller en revisor for at få svar, da jeg ikke er ekspert på lovgivningen.

Ang. autoforslag så kan e-conomic som udgangspunkt kun komme med et forslag pr. bilag, så hvis du har en BS oversigt men mange poster på vil autoforslag ikke kunne foreslå en fordeling af udgifterne ud på forskellige konti.
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)