Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tekster på bankconnect data

+1
Hej med jer,

Bankconnect er superfint, e-conomic - aiia - banken (bankconnect), alt sammen fint. Men vi oplever til stadighed store udfordringer med teksterne der kommer ind i e-conomic fra bankerne. Vi kan ikke bruge teksterne til ret meget. Jeg har skrevet til aiia og kontaktet jeres A-team supportere for at høre om hvem der har styringen over hvad der bliver sendt ind i e-conomic fra banken. Vi oplever på de fleste banker at vi ikke kan bruge de tekster der bliver sendt ind, eks. advis indbetaling, men vi kan ikke se om det kommer fra en webshop, en salgsfaktura eller hvilken type betaling det er.

I alle banker er der udvidede tekster og dem vil vi gerne have med og mulighed for at åbne, hvordan får vi den mulighed. hvad skal der til.

/Johnny
i Spørgsmål » Bank af (240 points)

1 Svar

Hej Johnny,

Jeg vil gerne følge op på denne. Jeg skulle meget gerne have efterspurgt et par lavpraktiske eksempler med data som kommer til e-conomic, og hvilket data som fremgår i banken.

Så vil jeg gå videre med det til vores tekniske afdeling, og vi får kigget på hvordan data evt. kan optimeres.

Spørgsmål af 🔒 (12.1k points)