Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Valutabeløb på fakturalinier

0
Hej,

Et ønske herfra er at man får muligheden for at på fakturalinier at kunne definere et valutabeløb som så automatisk omregnes til den valuta faktura udstedes i.

Således at hvis man skal afregne 100 USD så omregner systemet selv den til den pågældende kurs.

således faktura linien så således ud:

Vare A - 1 stk -  100 USD (Valuta beløb) - DKK 720,00 (Faktura Beløb)

Mvh,

Jesper
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Jesper

Jeg forstår godt, hvad du gerne vil her. Jeg er bare ikke helt sikker på, hvorfor du ønsker at gøre det. 

Vil du uddybe den del for mig? 

Ydermere vil jeg gerne høre ind til, hvilken valuta den endelige betaling skal laves i og tilsvarende, hvilken valuta fakturaen udstedes i? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Mange af vores kunder får tilbud i eksempelvis USD beløb - men selv faktura valutaen er i DKK og betalingen laves også her.

Jeg kommer fra et system hvor man havde valutabeløb og så ud fra en given kurs omregnede systemet selve fakturalinien og og faktura om til den valuta som kunden var oprettet til at skulle betale i.

Håber det giver mere mening.

mvh

Jesper

Hej Jesper 

Jeg kan godt se, hvad du gerne vil her. Du kan sagtens give smileyet tilbud i en valuta og efterfølgende ændre til fx DKK. Det er dog manuelt i dag. Derfor forstår jeg godt, hvad du gerne vil. 

Det er dog ikke et forslag jeg har hørt før og derfor vil jeg lade det ligge herinde på vores forum lidt for at se, hvad andre brugere mener om dette og hvor stor efterspørgslen er efter dette. 

Hvis jeg oplever flere brugere med samme behov, så vil du høre fra mig igen. 

Rigtig god dag