Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at Udskrive og gemme PDF fil som bilagsgodkender

+1
Mulighed for at Udskrive og gemme PDF fil som godkender af bilag.
I vores scenarie ved FTZ oplever vi ofte at værkføreren bruger bilagene som dokumentation til arbejdskortene, så de skal printes ud.
Hvis filen derfor er mulig at printe ud fra "godkendelses" linket, som bilagsgodkender får, så sparer de en masse tid og besvær ved at skulle lære at færdes i E-conomic, hvor bogholderen normalt kun færdes
i Forslag » Bilagshåndtering af (130 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

Som jeg forstår dig, så er det fakturaen i selve mailen, som godkender modtager. 

Hvis du har selve mailen, så kan du godt printe den ud. Du kan enten gemme den og printe derfra, eller trykke ctrl. + p. Ved den sidste mulighed vil den printe hele billedet. Det er bliver derfor ikke verdens pæneste billede, men umiddelbart vil det godt kunne virke som en arbejdsseddel. 

Hvis jeg har misforstået noget, eller det ikke virker for dig, så hører jeg meget til, hvad der gør, at dette ikke virker. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Når der sendes mails ud til godkendelse, så er bilaget ikke et almindeligt bilag, der er lige til at gemme eller udskrive. Det har jeg før talt med jer om. Det er også et kæmpe ønske herfra, at det vil blive ændret.

Du har ret i det ikke er ligesom et bilag som du ser det inde i e-conomic, men du kan trykke på: 'Vis bilag' -> højreklik (eller ctrl. + p) -> udskriv.

Så har du fakturaen. Jeg kan godt forstå, hvad du gerne vil, men for nu vil vi rette vores fokus mod andre områder, hvor vi ud fra udfordringen af problemet og mængden af brugere, som efterspørger det, er større og vi derfor kan skabe mest muligt værdi for størstedelen af vores brugere.

Du skal dog have tak for byde ind. Rigtig god dag smiley

Jeg har flere kunder, der har fravalgt at modtage EAN-fakturaer pga. det her. Og det er rigtigt træls som bogholder. EAN er jo fremtiden. Men det er også nødt til at virke for kunden.