Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tildele prisgruppen til en kundegruppe

0

Mulighed for  at "sammenbygge" det sådan et hvis man tildeler en bestemt "Kundegruppe" til en kunde, under oprettelse af kunden, at der så også bliver tilknyttet en bestemt "Prisgruppe"

i Forslag » Kunder af (160 points)

2 Svar

Hej Søren

Tak for dit input.

Blot for at sikre mig at jeg svarer i den rigtige retning, vil du så bekræfte for mig hvorvidt du taler om Prisgrupper som den af e-conomic Lagerstyring?
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Vi har tilkøbt Lager-modulet.

Vi vil gerne ha at når man opretter en kunde, og derefter vælger den Kundegruppe - så kunne det være rart hvis en bestemt Kundegruppe automartisk bestøgd at kunderne i den Kundegruppe blev tilknyttet en bestemt Prisgruppe.

På den måde slipper vi får at skulle huske at  både vælger den rigtige ”Kundegruppe” under ”Generelt” og derefter den rigtige ”Prisgruppe” under ”Øvrigt”.

Forslag af (160 points)

Hej igen Søren,
Tak fordi du ville uddybe. 

Det du ønsker dig er dog ikke noget vi kommer til at udvikle, da vi ikke længere udvikler på vores lagermodul, men i stedet har købt Rackbeat som er en stærk spiller på markedet og som har lagerstyring som kernekompetence. Rackbeat er den lagerløsning vi tilbyder nye lagerkunder og på længere sigt vil det også være den løsning vi kommer til at tilbyde vores eksisterende lagerkunder.

Rackbeat tilbyder allerede nu den funktion du efterlyser, nemlig at man kan sætte prisgrupper/særpriser op på kundegruppen og dette vil blive anvendt på kunderne i den givne kundegruppe medmindre der er angivet særpriser på kunden selv. Rackbeat tilbyder også mange andre funktioner som mange af e-conomics lagerkunder i dag efterlyser.


Hvis du er interesseret i at høre mere om Rackbeatløsningen så må du endelig svare bekræftende så vil jeg kontakte dig direkte via mail i løbet af de kommende uger.