Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bilagsnr. i indbakken

0
Ved bogføring i indbakken ville det være rart man kunne se bilagsnr., når man har valgt hvilken kladde man vil bogføre i?
i Forslag » Bogføring af (220 points)

2 Svar

Hej BKN

Hvordan vil det være en hjælp for dig at kende bilagsnummeret når du opretter posteringen via indbakken?

Bilagsnummeret opgave er at lave koblingen mellem bilaget og posteringen, og den kobling foregår helt automatisk når man arbejder med digitale bilag, derfor er bilagsnummeret af mindre betydning og det er en af grundene til at vi blot har ladet den info ligge i kassekladden.

Så lad mig høre lidt mere om den værdi det vil skabe for dig at se bilagsnummeret i indbakken.
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej Tabita

Jeg har en del kunder, som ikke bruger PC eller smartphone og derfor har jeg både bilag elektronisk og fysisk og på den måde kan jeg nummere når jeg sidder og bogføre i indbakken laugh

Forslag af (220 points)

Hej igen

Undskyld den lange svartid, din kommentar havde forputtet sig. Tryk meget gerne "kommenter" på min besked så får jeg en notifikation :)

Skal det forstås sådan at du i nogle regnskaber har halvdelen af bilagene elektronisk og den anden halvdel fysisk i mapper?  
Umiddelbart kommer vi ikke til at lave en løsning hvor bilagsnummeret får en større rolle, så jeg kunne godt tænke mig at høre mere om hvordan du håndterer bilagene i dag - hvor du opretter posteringerne - hhv. dine digitale bilag og dine fysiske - så kan jeg måske komme med et par tips til hvordan du optimerer smiley

Mit første tip er at du følger min kollega Monique Norup Christiansen på LinkedIn. Hun er en af vores Account Managers for admins og hun poster mange gode tips og tricks.. ofte som små videoer. Hendes seneste video handler fx. om hvad man gør når man modtager mange fysiske bilag fra sine kunder wink