Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilgå betalingsbetingelser fra kreditor

0
Hej.

Jeg savner at kunne oprette nye betalingsbetingelser når man står på en kreditor. Som det er nu kan man kun oprette betalingsbetingelser fra salg/opsætning. Det vil være en stor hjælp hvis man har mulighed for at oprette nye betalingsbetingelser når man står på en kreditor eller er ved at oprette en ny kreditor.

Ligesom når man bogfører fra Inbox, vil det være en hjælp hvis man kan tilgå kreditor-kortet herfra, hvis. f.eks man skal opdatere adresse, betalingsbetingelser mm. Som det er nu kan man "kun", i Inbox, oprette nye kreditorer eller se kontospec. på allerede oprettede kreditorer.

VH Dorthe
i Forslag » Leverandører af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

Som udgangspunkt så vil jeg lade dit forslag ligge herinde lidt og se, hvad andre brugere mener om samme ide.
Ud over det, så vil jeg slå et slag for, at du med Smart Inbox funktioner kan få aflæst betalingsbetingelsen og dermed forfaldsdato, som jeg tænker er den du er ude efter her.
Der er ikke 100% aflæsning medmindre du går over til at modtage dine faktura som e-faktura, men hvis du går hele vejen og automatisere med Smart Inbox og e-fakturering, så vil du få 100% aflæsning og samtidigt eliminere din udfordring, samt få et bedre, mere sikkert og hurtigere flow til at behandle dine leverandørfaktura.
Hvis du er i tvivl om, hvad jeg mener, så må du endelig sige til. Eller kontakte vores support på 88 20 48 40. Så er jeg sikker på du kan få et godt indblik i, hvordan det kan gøres på den bedste måde

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)