Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Frigør timer og materialer ved bogført kreditnota

0
Hej med jer
Jeg har sendt en faktura til en kunde, lad os bare kalde den faktura 1.
Den er koblet på et projekt, og det giver mig mulighed for at overfør tid og omkostninger på fakturaen.

Jeg er så kommet til at lave en fejl, og skal lave en kreditnota på faktura 1. Derfor går jeg ind i arkiv og vælger kreditér til højre på linjen.
Men når kreditnota 1 er bogført, kan jeg se at hverken tid eller omkostninger bliver tilbageført. Heller ikke selvom jeg kobler den på det oprindelige projekt.

Det betyder, at når jeg opretter faktura 2, og skal trække tid og omkostninger ind i linjer, fremgår de som tomme.

Det ville være rigtig smart, at kreditnotaen er en negativ kopi af fakturaen, så tid osv kommer ind igen, og kan trækkes over i en ny faktura. :-)
i Forslag » Køb af (150 points)

1 Svar

Hej Roesgaardbyg,

Jeg ser udfordringen. Det workaround vi har på nuværende tidspunkt er at tage en kopi af den oprindelige fakturaer, så man er tilbage til udgangspunkt efter timerne/omkostningerne er overført.

Det er begrænset med hvor meget vi har udviklet på projekt, da det er begrænset hvor mange brugere vi har som benytter sig af projek. Ydermere så fastsættes prioritet efter mængden af brugere som har brug for samme funktionaliteter.

Vi har i dag mange forslag, hvor der er ingen workarounds er, og/eller ramme så bredt som muligt. Lige nu må jeg desværre afvise dit ønske.

Hvis tidspunktet kommer til at give vores projektstying et ansigtsløft, så kan vi overveje et forslag som dette.

Håber at mit svar giver mening.

Forslag af 🔒 (12.1k points)