Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fakturafremsendelse til kontaktpersoner

0
Hej e-conomic

Jeg kunne godt bruge en funktion, hvor man på hver enkelt kunde kan markere, om man ønsker at fremsende kopi af fakturaer til kontaktpersonen påført fakturaen. Er det muligt at lave eller findes det allerede?

Det fleste kunder har en fakturamail, som de gerne vil modtage deres fakturaer på, men rigtig mange kunder ønsker ikke at modtage en kopi af fakturaen, blot fordi de står som kontaktperson/reference på fakturaen. Indtil videre har vi slettet kontaktpersonernes mailadresser, men det vil vi egentlig gerne undgå, da vi evt. skal bruge dem på andre tidspunkter.

/Malene
i Forslag » Kunder af (170 points)

1 Svar

Hej Malene,

Jeg kan forstå at du undrer dig over hvilke muligheder vi har.

Som du beskriver jeres behov, så tilbyder vi ikke denne arbejdsgang.

Man har mulighed for at altid sende fakturaer til dine kunder. Dette skal gøres fra Salg > Opsætning > Kundeopsætning > og her skal sættes flueben Send altid til kundens e-mailadresse.

Også bestemme hvilke kontaktperson der skal modtage en faktura ved at sætte et flueben på en kontaktperson i Modtag e-mailkopi af.

Alternativet er at undlade at sætte flueben i Kundeopsætning, og de kontaktperson som bliver sat på i reference vil modtage en kopi, og/eller de som har Modtag e-mailkopi.

Man kunne godt tænke i andre løsninger, som bl.a. kan understøtte jeres behov her. Den eneste ulempe jeg ser, må være ift. de brugere som allerede er vant til at bruge vores nuværende setup skal migreres til evt. nyt.

Det workaround vi har indtil nu er som du selv bragte frem. Vi lader dit forslag ligge lidt endnu, og ser om der er stemning for at opprioritere dit forslag.

Rigtig god dag.


Forslag af 🔒 (12.1k points)