Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Markering i bankafstemning

0
2 forbedringsforslag til bankafstemningsmodulet:

1. At hver bruger arbejder i sin egen bankafstemning, således at hvis en skifter bankkonto, så påvirker det ikke den anden.

2. Mulighed for at markere åbne poster, evt. med farver, så brugere kan se hvem som skal tage hvad, fx kreditor/debitor/finans rolle.

Tak
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Claus,

Takker for dine to forslag.

Som supporter af programmet, så finder jeg personligt tryghed i at visningen er ens, så kan man synkronisere lynhurtigt om hvor i bankafstemningen man er. Fra dit perspektiv, så har jeg en forståelse for at man ønsker at kunne arbejde flere steder af gangen i bankafstemning, hvis man er flere brugere som arbejder i samme aftale.

Vi ved at dette er en udfordring for nogen, og det er noget vores udviklere er blevet gjort opmærksom på. Vi har oprettet det som en problemstilling til vores udviklere, og på nuværende tidspunkt bliver løsningen ikke prioriteret højt.

Prioriteten er sat efter hvor mange brugere som er påvirket, og her estimere vi at der er få brugere vis workflow bliver forstyrret. Vi får nemlig yderst sjældent negativ feedback omkring det. Det er min første gang at jeg hører det over tre år i supporten.

Jeg har tilføjet dig til fejlrapporteringen, så du vil evt. modtage feedback fra os, hvis det rettes.

Dit andet forslag vil nok falde i samme kasse. Jeg ser det praktiske. Vi har dog andre ambitioner til bankafstemning som vi ønsker at følge op på først. Fx. afstemme i flere valutaer. Måske engang i fremtiden bliver det aktuelt :-)

Forslag af 🔒 (12.1k points)