Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Manglende bilagsnavn på faktura

0
Når man vælger et bilag til en faktura, så ser man nu dette:

Vedhæftede bilag

1 Document(s) attached

Her stod der tidligere navnet på den pdf, som var vedhæftet. Kan I ikke få
filnavnet til at stå der igen, da det er rart hurtigt at kunne checke at alt er ok før man sender.
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

hej Henrik

Tak for dit feedback.

Denne ændring skyldes at det nu er muligt at vedhæfte mange dokumenter og man kan vedhæfte både fra inbox og fra computeren, man kan endda vedhæfte i andre formater end pdf. Dette er en længe efterspugt forbedring.

Den er dog lavet på bekostning visning af det enkelte dokuments navn. Og jeg kan høre på dig, at det er uheldigt i dit tilfælde.

Hvordan er dit workflow, så jeg kan få en bedre forståelse af hvilken gavn du vil have af at man kan se navnet på dokumentet?

En måde at tjekke på nu er enten ved at klikke på Vedhæftede bilag eller på forhåndsvisningen af fakturaen.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Tak for dit hurtige svar. Mit workflow er, at jeg først danner en række bilag med timeoversigter fra et eksternt system. Derefter går jeg ind i E-Conomic og opretter fakturarer og vedhæfter de tilhørende timeoversigter. Det er her vigtigt, at jeg får vedhæftet den korrekte timeoversigt og det var her rart lige at kunne verificere inden man klikker på Bogfør og send knappen. Kan sagtens leve med det, men jeg har som it-udvikler selv lavet en del upload kontroller, hvor man godt kunne vise flere filnavne efter upload, så det undrede mig bare.
Tak for de ekstra detaljer om dit workflow.

Den nye feature har vi brugt rigtig mange ressourcer på at få til at virke godt, så jeg vil helst ikke ind og pille for meget ved den, men jeg skal nok skrive mig din feedback bag øret, så vi kan tage det op såfremt vi får lignende input fra andre brugere. Tak igen.
Bare lige et sidste input. Jeg antager, at problemet er at få plads til flere filnavne uden at ødelægge skærmbilledet. Jeg vil også tro, at de fleste vedhæfter max. ét bilag. Måske man kunne skrive filnavnet, hvis der er ét bilag og antallet af vedhæftede bilag, hvis der er flere.

Alternativt kunne man måske vise filnavne i en popup ved mouse-over.
Tak for din idé. Det vil jeg huske.