Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bilagsmatch - krav om max antal dage

0
Hej,

Det fungerer ganske enkelt utilfredsstillende. Selv med meget få bilag i smart inbox findes der ikke match. Kan I ikke i det mindste fjerne kravet om at der max må være 3 dage mellem bilagsdato og bogføringsdato og blot komme med en advarsel som man kan acceptere

Hilsen Susan
i Forslag » Bilagshåndtering af (2.1k points)

2 Svar

Hej Susan,

Jeg er ked af at høre at bilagsmatch fungerer dårligt hos dig og jeg kunne godt tænke mig at se nærmere på hvordan du benytter det, altså hvilke typer posteringer og bilag du ønsker matchet.

Det er korrekt at der skal være 100% match på beløbet og fakturadatoen - eller forfaldsdatoen - skal matche inden for 3 dage. Derudover kræver det selvfølgelig at disse data er aflæst på bilaget.

Ang. dit ønske så er udvidelise af datointervallet en af de forbedringer vi har i pipeline. Det bliver ikke sådan at man kan se helt bort fra datoen, men vi kommer til at tilbyde et større spænd.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Susan

Jeg gennemgår lige tidligere opslag og kan se at en af de forbedringer vi imellemtiden har lavet måske dækker dit behov.

Har du allerede taget de nye indstillinger i Bilagsmatch i brug? Ellers finder du dem på det lille tandhjul i vinduet der kommer frem når du trykker på Bilagsmatch ikonet.
Forslag af 🔒 (55.9k points)