Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Liste over projekt numre i appen

0
Det vil være en stor hjælp hvis man fra appen kan se og søge i listen over aktive projekt numre, så det er muligt, når man tager billede af sin kvittering, med det samme at påfører projektnummer, som så kan komme med over i bogføringen.
i Forslag » Mobile apps af (160 points)

2 Svar

Velkommen til :-)

Som vores app er lavet nu, så er det begrænset hvor meget sammenkobling der er mellem projektmodul, og appen. Jeg forestiller mig at du skriver et projektnummer i fx. tekstfeltet, når du indsender et bilag ind.

Hvis jeg skal give dig et workaround for at se de aktive projekter i appen, så vil jeg foreslå at du tilknytter en medarbejder til din bruger. Se hvordan du gør det her.

Det workaround vil foregå således at, du kan tidsregistrere på en vilkårlig dag, men forinden du får lov til at oprette en tidsregistrering, får du overblik over alle de projekter der kan tidsregistreres på. Så lavpraktisk vil arbejdsgangen være: Klikke Tid > Klikke på + for at oprette en tidsregistrering > Opnå et overblik over åbne projekter.

Kan denne løsning mon bruges?


Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej. Undskyld mit sene svar. Men mit spørgsmål gik på kvitteringer ikke på tids registering. Det vil være så meget nemmere for bilagsindsender at de fik en projekt nr. liste i appen så de ikke skal huske alle projektnr. samt at de så med det samme kan indsende bilaget.

Er der en work arround for det?

Venlig hilsen

Helle Nielsen
Forslag af (160 points)