Hej,
Tak for gøre os opmærksom på dette. Jeg kan egentlig godt forstå fidusen i at Enter skal kunne oprette et bilag efter indtastning af et bilagsnummer.
Vores prioritering for sådan en ændring er ikke høj, da vi får en del andre gode forslag, som vi hellere ønsker at bruge energi på - i første omgang.
Da man kan arbejde med inboxen på mange forskellige måder, så vil jeg også påstå det er relativt få som efterspørger denne funktion, særligt når der findes workarounds.
a) Det kan være som træk og slip, hvis man arbejder med to skærme. b) Bilagsmatch hvis man har Smart-pakken. c) Tilføjelse bilaget + fortegnet på ens postering direkte fra kassekladden. d) Tryk af TAB knap - omend det er en mere træls metode. e) Også vil jeg som den unge herre jeg er, anvende musen :-)
Det sagt - så forstår jeg efterspørgslen. Lige nu handler det om prioritere, og skubbe de forslag ud som har stor efterspørgsel. Hvis der pludselig sker et ryk på netop denne tilføjelse af flere brugere, så kan vi altid genoverveje.