Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Gør "Vedhæft til postering" knap default

0

Under menuen Inbox vil det være dejligt hvis  "Vedhæft til postering" knappen kunne angives som værende default ved tryk på Enter

Se eksempel

Kan kun gå for langsomt med implementering

i Forslag » Integrationer og apps af (220 points)

1 Svar

Hej,

Tak for gøre os opmærksom på dette. Jeg kan egentlig godt forstå fidusen i at Enter skal kunne oprette et bilag efter indtastning af et bilagsnummer.

Vores prioritering for sådan en ændring er ikke høj, da vi får en del andre gode forslag, som vi hellere ønsker at bruge energi på - i første omgang.

Da man kan arbejde med inboxen på mange forskellige måder, så vil jeg også påstå det er relativt få som efterspørger denne funktion, særligt når der findes workarounds. 

a) Det kan være som træk og slip, hvis man arbejder med to skærme. b) Bilagsmatch hvis man har Smart-pakken. c) Tilføjelse bilaget + fortegnet på ens postering direkte fra kassekladden. d) Tryk af TAB knap - omend det er en mere træls metode. e) Også vil jeg som den unge herre jeg er, anvende musen :-)

Det sagt - så forstår jeg efterspørgslen. Lige nu handler det om prioritere, og skubbe de forslag ud som har stor efterspørgsel. Hvis der pludselig sker et ryk på netop denne tilføjelse af flere brugere, så kan vi altid genoverveje.


Forslag af 🔒 (12.1k points)
Jeg synes ikke, at bilagsmatch er ret god til at matche - ikke engang når bilagene er sendt ind med jeres egen app.
Hej Dorte :-)

Tak for feedback.

Vi vil meget gerne tage et kig på det sammen med dig.

Giv os et kald, så får vi kigget på det sammen.

Vi er i gang med at forbedre Bilagsmatch, som forhåbentligt kan give endnu flere match til jer.
Fra i dag er der tilføjet en indstillingsknap i Bilagsmatch vinduet.

Indstillingerne indeholder 2 nye muligheder for, at forbedre match af bilag med posteringerne i kassekladden:
1. Vælg interval for dage 2. Faste gebyrer

Dette giver vores brugere mere fleksibilitet i matchingen og derved endnu mere værdi i automatiseringsprocessen.

e-copedia er blevet opdateret med forklaring af denne tilføjelse - læs gerne artiklen herunder og scroll ned til afsnittet "Bilagsmatch indstillinger": https://www.e-conomic.dk/support/artikler/om-bilagsmatch

Rigtig god dag !
Der er jo ikke så meget at kigge på. Det gælder for alle mine kunder. Når der bliver taget et billede med jeres bilags-app, så aflæser den beløb, dato osv. Og selvom tingene er aflæst, kan det alligevel tit ikke matches med posteringerne i kassekladden. Det forstår jeg ikke. For når den skal matche fra kassekladden, burde den jo både tjekke selve bilaget, men da også det aflæste beløb fra jeres egen app.
Hej Dorte,

Vi vil meget gerne få kigget på de konkrete eksempler hvor et match ikke finder sted. Så må vi finde en årsag til hvorfor et match ikke sker. Det kan give os give os en mulighed for at forbedre produktet.

Supporten har lukket i morgen. Du er mere end velkommen til at træffe os fra næste uge.. eller nu :-)
Jeg har desværre ikke tiden lige nu, så jeg håber bare, at det bliver bliver bedre. Jeg synes, det har været rigtigt slemt i denne her uge.
Det er svært at kommentere på dine oplevelser, da jeg desværre ingen udgangspunkt har.

Vi betræber os på at forbedre et produkt, og det vil være rart med en håndsudrækning, når du en dag har tid. Så kan vi få kigget på dine eksempler :-)