Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bilag-skanning

0
DET KAN da være jeg har overset noget, men mine kunder er p.t. meget irriterede over, at de skal taste OTTE gange på deres telefon for at skanne et simpelt bilag.

Det betyder at det sparkes til hjørne - jeg ved det også fra mig selv, jeg er selv træt af det.

Var der ikke en dedikeret bilagsskanningsapp en gang???
i Forslag » Bilagshåndtering af (1.4k points)

1 Svar

Hej Ted,

Nu har jeg desværre ikke en af dine fine videoer at læne mig op ad, så må antage her. Hvis jeg forstår dig ret, så mener du at man skal trykke otte gange, fra man logger ind på appen, tager et billede af et bilag, også sende det ind til en aftale.

Er det korrekt forstået?

Bruger dine kunder appen til andet end blot skanne bilag ind? Så findes der måske en løsning i form af man kan oprette en bruger; bilagsindsender, hvor der er færre tryk til opgaven.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Nu har jeg fundet ud af hvordan man så laver en bilagsindsender.

Men der er brugere her, som både har brug for den fulde adgang OG en bilagsapp.

Nu skal de så bruge den samme app men huske to forskellige logins.

Det var bedre om man kunne have en direkte bilagsskan app/adgang.

Blot mine 2 cents.
Hej igen :-)

Hvis man skal bruge alle funktioner i appen, så vil jeg foreslå at man forbliver som alm. bruger på appen. Bilagsindsender er bedst egnet når man kun ønsker at skanne ind.

Lige nu har vi desværre ingen perfekte løsninger. Men vi skriver det bag øret, og forhåbentligt kan vi introducere en forbedret layout til jer.