Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Datoformat for projektposteringer på salgsfaktura

0
Når jeg henter posteringer fra tidsregistreringen i projektmodulet over i min salgsfaktura, så bliver det viste datoformat på linjerne med punktum (f.eks. 20.05.22).

Jeg vil rigtig gerne have det ændret til datoformat med bindestreg og fuldt årstal (f.eks. 20-05-2022).

Det vil være væsentlig pænere og mere korrekt for mine danske kunder.
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hejsa :)

Tak for din henvendelse og dit input.

Datoformatet dd.mm.yy bliver anvendt som standard i hele e-conomic. Hvilket datoformat der er pænest er nok et spørgsmål om smag og behag og det er selvfølgelig fair at du foretrækker det andet format. Det er dog ikke noget der er udsigt til at vi ændrer, så hvis det er en stort ønske for dig, så kan du ændre det generelle datoformat på dit layout - hvilket du måske allerede har gjort - dette rammer dog ikke ned i vareteksten hvor tidsregistreringerne vises.

Alt efter hvor mange tidsregistreringer specificeret på dato og hvor vigtigt der er for en så kan man evt. rette det på varelinjen :)

Jeg ved det ikke var det svar du søgte, men jeg vil hellere være ærlig overfor dig end at give dig håb om at det er noget vi kommer til at lave i fremtiden.
Forslag af 🔒 (55.9k points)