Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hurtigvisning af bilag

+5
Hej,

Det ville være rart med hurtigvisning af bilag når man sætter musen over luppen -  især mangler jeg det i kassekladden.

Hilsen Susan
i Forslag » Bilagshåndtering af (2.1k points)
genåbnet af
Det kunne jeg også godt tænke mig

2 Svar

Hej Susan og tak for dit forslag 

Jeg forstår godt, hvad du gerne vil her. Bare for at være lidt nysgerrig, hvorfor vil du så gerne se bilaget efter du har tilføjet det til en postering. Der er mange veje til Rom her, så det er bare for at forstå, hvordan du ender i en situation, hvor der er brug for at tjekke et bilag fra oversigten af kassekladde.

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Jesper

Det kan f.eks.være fordi bilaget er kommet fra et eksternt system hvor det er en anden person som har godkendt det - f.eks fra ordrestyring.dk. Når bilaget kommer over i Economic har jeg således ikke set det og vil gerne lige tjekke om f.eks kontoen eller momsen er korrekt. 

Et andet eksempel er, at når jeg ser kontokort er det ofte bilag fra tidligere perioder hvor jeg lige vil tjekke noget, f.eks hvorfor skyldig ATP ikke stemmer  og så var det dejligt om man bare kunne sætte musen over luppen og se bilaget og derved konstatere at årsagen f.eks. er skyldige renter vedr ATP som i stedet skal på rente-kontoen.

Jeg synes at jeg tit har brug for funktionaliteten. Det er værd at huske at jo mere automatik man sætter på systemet f.eks autoforslag og bilagsmatch og anvendelse af integrationer til eksterne systemer desto vigtigere er det at spotte fælder som automatikken ikke kan tage højde for.

Hilsen Susan

Forslag af (2.1k points)

Hej Susan

Det giver mening. Jeg vil tage dit forslag med videre i processen. Det er ingen garanti for implementering, men det vil være noget af det vi overvejer til fremtiden. 

Rigtig god dag smiley