Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leverandør faktura der er bogført, kobles på et projekt

+1
Hejsa

Jeg har et stort ønske om at det bliver muligt at koble en leverandør faktura ( der er bogført ) på et projekt efterfølgende - og også evt muligheden for at den kan deles i mellem flere projekter .

På forhånd mange tak

Lone Kruse
i Forslag » Projektstyring af (170 points)

2 Svar

Hej Lone :-)

Tak for dit forslag, og velkommen til vores Forum !

Der er nogle ting man skal være opmærksom ved, ved evt. sådan en tilføjelse i programmet. Når man posterer på et projekt, så anvender man en omkostning, og dermed en omkostningsgruppe. Derved bliver kontering altså bestemt af en omkostningsgruppe.

Hvordan ønsker man i så fald at en ændring af en postering skal agere? Skal posteringen som mangler en kontering, blot fremgå på et projektkort? Hvad med når et projektafsluttet, og der kan ske en omkontering? Hvis der er flere projekter, så kan der være flere omkostningsgrupper, og derved endnu mere man skal holde styr på.

Der er en vis risiko at der kommer fejl i finansen. Derfor vil den bedste løsning være at man tilbagefører, og opretter posteringen forfra.

Jeg vil gerne høre dine tanker omkring det, hvad dine forestiller har været.

Rigtig god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej Alexander

Tak for dit svar :-)

Min tanke var at en faktura der er bogført på et forkert projekt, skulle kunne flyttes til et andet projekt. Jeg tænker bogføringen projekt / projekt imellem - med samme varekøbs funktion. Hvis ikke udgifterne på projekterne bliver rigtige så har vi et skævt DB på dem

Risikoen for at tilbageføre bogføring på leverandøren /projektet - når faktura fra leverandøren er betalt - vil give risiko for dobbelt betaling.

Det var mine tanker

De bedste hilsner

Lone
Forslag af (170 points)