Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Auto vedhæftning af reguleringsbilag til postering

+1
Hej

I stedet for at skal gemme bilagene manuelt og vedhæfte efter bogføring af lagerregulering, er det så ikke muligt at når bilagene alligevel automatisk bliver genereret følger posteringen?

Mh
Christina
i Forslag » Lagerstyring af (380 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Christina :-)

For at kunne hjælpe dig bedst muligt, så er jeg nødt til at få forklaret hvad der ønskes her.

Når man opretter en lagerregulering, så danner programmet et internt bilag. Dette bilag kan altid findes frem igen - enten varekontokort på varen, eller under Regnskab > Søgning og lister > Posteringer (find bilag).

Du må meget gerne uddybe dit forslag, så jeg er helt med.

Ser frem til at høre fra dig.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej igen

Det er netop for at undgå at jeg manuelt skal ind og finde og gemme bilaget for hver enkelt postering, at det kunne være smart at det automatisk blev vedhæftet når man bogførte.

Mh
Christina
Godmorgen Christina,

Jeg er fortsat usiker på hvad du ønsker at gemme et bilag af på disse posteringer.

På en lagerregulering foreligger ingen mulighed for at vedhæfte et ekstern bilag, og et internt bilag vil blive inkluderet idet du bogfører en lagerregulering.Kan du give mig et helt lavpraktisk eksempel af hvad du gør i programmet?
Hej igen

Jeg har ikke forklaret specifikt nok, beklager :o) Det er i saldobalancen bilaget ikke dukker op, der står det kun som en systempostering. Bilaget ligger automatisk under posteringen, men følger ikke med over i saldobalancen.

Mh
Christina
Hej Christina,

Så er jeg helt med, og det giver mening hvor du ønsker det.

Jeg smider dit forslag i ønskebrønden, så må vi afgøre om hvornår denne tilføjelse kan blive prioriteret.

Rigtig god dag !
Dette ønsker vi også. Det gælder i øvrigt også at bilaget heller ikke kan ses via Projekter (projektkort). Her skal jeg også ind og søge det frem under Regnskab -> Posteringer (find bilag). Det er virkelig spildtid for os især ved efterkalkulationer, når vi skal sikre at de korrekte varer er bogført på projektet.

Vh Helle