Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




bestillinger

+1
Hej

Vi vil gerne til at bruge bestillinger under lagerfanen. Men vi har brand specifikke bestillinger. Dvs vi bestiller alle varer i et brand på een bestilling.

Så bestilling. nr. 16 vedrører kun varerne fra en leverandør. Vi har bestillinger på op til 130 linjer. Så når vi har lavet en bestilling på 130 linjer med ETA d. 20.06.22, er det et meget stort arbejde at rette ETA på hver enkelt linje, fordi leverandøren bliver forsinket.

Så funktionen fra ordre stakken ved navn "opdater rabat" ville være ret lækker her. Så kunne man opdatere ETA på hele bestillingen (samtlige 130 linjer på een gang) via en central funktion/knap magen til "opdater rabat"

Og jeg tænker da, det ville være overkommeligt, fordi I allerede har funktionen. Eller tager jeg fejl?  Jeg har "bare" brug for at den rammer et andet felt i bestillinger.
i Forslag » Salg af (250 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

For at starte med det sidste, så er der desværre sjældent noget, der er "bare" wink

Når det er sagt, så vil jeg for nu lade dit indlæg ligge herinde og se, hvor stor efterspørgslen er på netop denne forbedring og løbende tage en vurdering af, hvorvidt det er noget vi skal arbejde videre med. 
Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)