Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at tilpasse forsiden

+1
Hej Forum,

Jeg har flere kunder som godt kan lide at følge med i deres tal løbende og som efterspørger om det er muligt at tilpasse forsiden så de får de relevante  oplysninger for dem - har lige fundet ud af via supporten at det desværre ikke er muligt, hvorfor jeg skriver herinde.

En af mine kunder efterspørger f.eks. om det er muligt at tilpasse så han får oplysninger om hvad der står på hans bank, både netbanks beløbet dagsdato (vi bruger smartbank) og det bogførte beløb på kontonummeret for banken. Derudover vil han også gerne have et overblik i hvad han skylder i moms (ud fra momskontiene) dags dato - samt vil han gerne kunne se hvad årets resultat er dags dato ud fra det der nu er bogført op.

Dagsdato = den dag han nu logger ind på sin E-conomic.

Han havde før Dinero og her var det en mulighed.

Ser frem til at høre fra jer.

/Mette
i Forslag » Kunder af (250 points)
opdateret af 🔒
Super god idé - det kunne mine kunder også godt bruge. Hvad de skylder deres kreditorer, ville også være en god en at få med, nu hvor debitorerne jo allerede er der.

2 Svar

Hej Mette :-)

Tak for jeres feedback.

TIlpasning af forsiden er noget vi støder mere og mere på. Det er nemlig brugbart, og smart at kunne få overblik over udvalgte ting. Hvis vi skal have det udviklet, så er ønsket at det bliver gjort radikalt, og ikke som en tilføjelse af en rapport i ny og næ.

Er bankens saldo, og skyld af moms det som er interessant for denne kunde? Giver det anledning til at kunne se andet også - hvad har I brug for at kunne se fra Hjem-siden?

Ser frem til at høre fra jer.

Forslag af 🔒 (12.1k points)

Hej Forum,

 

Jeg har talt med min kunde som giver udtryk for at det vil være rart at kunne se følgende:

 

  • Saldo på konto i netbank, altså hvad står der her og nu.
  • Saldo på bogføringen af banken i E-conomic.
  • Hvad skylder jeg i moms her og nu.
  • Hvad er årets resultat her og nu.
  • Hvilke kunder/debitorer er åbenstående her og nu og hvilke fakturaer vedr. det.

 

Lige den her type virksomhed har umiddelbart ikke brug for nogen oplysninger fra deres hjemmeside.

 

Derudover gav min kunde udtryk for at det kan være en god ide at tage udgangspunkt i forsiden fra Dinero da han mener den er ret optimal i hvertfald til hans behov.

 

Håber det er et punkt som I kommer til at prioriterer, hurtigst muligt.

 

God dag :)

 

/Mette

Forslag af (250 points)
Hej igen Mette,

Der er mange ting som vi ønsker at udvikle på, og desværre kan vi ikke nå alt på én gang :-)

Jeg tager dog dine forslag med videre, så vi har disse som gode idéer til Hjem fanen. Mange tak for disse.

Rigtig god dag !