Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ekstra kolonner i kassekladde

+1
Hejsa,

vi oplever ofte, at vores fakturahåndeteringssystem (eksternt integreret med E-conomic) af forskellige oplysninger i enkelte tilfælde ikke får betalingslinie korrekt med.

Det ville være super med en mulighed for, i en specifik kassekladde (den vi indlæser til) kunne få vist disse oplysninger i kassekladdelisten, så vi hurtigt kunne kigge efter om enkelte af de indlæste fakturaer har fejlet (har blank) betalingslinie.
i Forslag » Leverandører af (260 points)

1 Svar

Hej CPHC,

Tak for dit forslag.

Jeg kan godt se problematikken I møder. Det er et meget specifikt efterspørgsel, som jeg kan se enkelte andre brugere også kunne støde på.

Det tætteste på en nuværende løsning vi kommer på er, at sammenligne listen fra Regnskab > Bank > Betalinger med kassekladden. Fx. har man bilagsnumre angivet her, og fremgår bilagsnummeret ikke i Betalinger, så må man antage at linjen er blank i ens kassekladde.

Denne løsning er selvfølgelig en omvej. Ift. tilpasning af kolonner, så ligger det til vores generelle overvejelser til fx. selv kunne bestemme hvilke kolonner man ønsker at se. Så for at give den bedste oplevelse til vores brugere vil vi gerne kunne tilføje det som en hel løsning, end at kunne tilføje en ny kolonne engang imellem.

Jeg vil skrive dit forslag ned, så når vi kigger mod de generelle forbedringer, så kan dit forslag blive taget til efterretning.

Rigtig god dag !

Forslag af 🔒 (12.1k points)