Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mangler bogføring af afdeling på rykkergebyr

0
Hej

Rykkerproces:

Jeg undre mig over at Economic, trods opsætning på gebyrkonto i kontoplanen med tvungen afdeling, bogfører rykkergebyr med afdeling "blank" . Det er rigtig træls fordi man hver måned skal foretage manuel ompostering.

Kan det lade sig gøre at få det ændret således at Economic kigger på den opsætning der reelt er sat i kontoplanen?

På forhånd tak

Mvh Malene Terp
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Malene

Tak for dit input, jeg kan godt se pointen i at systemposteringer også skal tage højde for der er evt. er angivet en fast afdeling på kontoen i kontoplanen.

Jeg vil gerne dele dit feedback med udviklerne, dog kan jeg ikke love det er noget vi kommer til at prioritere lige nu, da vi har rigtig mange projekter i søen.

Hvor mange rykkere med gebyrer sender du pr. måned? Hvis det ikke er vildt mange kan et tip kan være at du fx. en gang om måneden går i Regnskab - Søgning og lister - Posteringer (find bilag) - her søger du  på din konto for rykkergebyrer og her redigerer og tilføjer afdeling.

Alternativt kan du ompostere det samlede beløb fra konto uden afdeling til konto med afdeling.

Jeg håber et af disse fifs kan hjælpe dig i dit daglige arbejde.
Forslag af 🔒 (55.9k points)