Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Webshop og indbetalingshåndtering

0
Vi er en mindre webshop, som bruger Clearhaus til vores online betalinger. Hver gang en kunde handler, generere den automatisk en faktura i E-conomic, hvilket jo er godt. Men vores indbetalinger fra Clearhaus, sker 1 gang om ugen, hvor der er samlet indbetalinger for alle de handler, som er sket i denne uge.

Fakturaerne er genereret under hver enkelt kunde. Det betyder derfor, at når vi 1 gang om ugen skal udligne betalinger, bruger vi ENORMT lang tid på at udligne hver enkelt kunde. Det ville godt nok være rart, hvis man f.eks. ikke var afhængig af, at skulle udligne hver enkelt.

Vi kan fra Clearhaus genere et regneark, hvor hver enkelt handel fremgår. Måske man på en eller anden måde, kunne bruge dette ark til udligning?

Tænker at vi bestemt ikke er de eneste, som bruger ufattelig lang tid på noget, som måske kunne gøre på 5-10 min?

Mvh

Hanne
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Hanne :-)

Tak for dit forslag. Det er helt forståeligt at man ønsker at kunne arbejde smartere i programmet.

Jeg vil mene at den løsning du søger allerede findes. Her vil jeg kigge mod betalingsbetingelse kreditkort. Du kan læse nærmere om denne her.

Tanken med denne betalingstype er, at man flytter ens kunder fakturaer til én kunde. Det vil betyde at man kan udligne alle fakturaer på én kundeindbetaling.

Kan denne løsning bruges?


Forslag af 🔒 (12.1k points)